نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

مخمصه ترابی و سرلک برای پرسپولیس| تمدید ستاره‌ها منتفی شد؟

  • کد خبر: ۱۰۵۴۵۷
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
مخمصه ترابی و سرلک برای پرسپولیس| تمدید ستاره‌ها منتفی شد؟
راهکار‌های مدیرعامل پرسپولیس برای رفع بحران مالی، تمدید قرارداد ۲ ستاره این تیم را به تعویق انداخت.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ پرسپولیس با توجه به بدهی‌های سرسام‌آورش طی سال‌های گذشته و بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این باشگاه، با مشکلات مالی زیادی مواجه شد و همین موضوع در نقل‌و‌انتقالات ضربه بزرگی به پرسپولیس وارد کرد. سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود. یکی از مشکلات پرسپولیس در سال‌های قبل، فسخ قرارداد یک‌طرفه و جدایی چند ستاره از این تیم بود؛ موضوعی که به‌دلیل پرداخت‌نشدن حقوق بازیکنان اتفاق افتاد و صدای هواداران پرسپولیس هم از این ضعف مدیریت درآمد.

در‌حالی‌که فقط شش بازی تا پایان لیگ باقی مانده است، پرسپولیسی‌ها به‌شدت نگران وضعیت چند ستاره تیمشان هستند و از این موضوع می‌ترسند که این نفرات با توجه به دریافت‌نکردن حق‌و‌حقوقشان، به‌صورت یک‌طرفه فسخ قرارداد کنند و راهی تیم‌های دیگر شوند. این موضوع در آستانه فصل نقل‌و‌انتقالات به یکی از نگرانی‌های مدیران پرسپولیس نیز تبدیل شده است و درویش تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهد به سرنوشت مدیران قبلی پرسپولیس دچار شود. از‌همین‌رو برای جلوگیری از فسخ یک‌طرفه ستاره‌های تیمش قصد دارد تا قبل از پایان بازی‌های لیگ برتر، میزان دریافتی بازیکنان را به ۹۰‌درصد برساند تا آن‌هایی که با پرسپولیس قرارداد دارند، نتوانند قراردادشان را به‌صورت یک‌طرفه با پرسپولیس فسخ کنند. شجاع خلیل‌زاده و مهدی ترابی دو بازیکنی بودند که طی سال‌های اخیر به‌صورت یک‌طرفه قراردادشان را با پرسپولیس فسخ کردند و از این تیم جدا شدند.

اولویت‌های گل‌محمدی برای تمدید

شنیده می‌شود که اکنون اولویت یحیی گل‌محمدی تمدید قرارداد با میلاد سرلک، رامین رضاییان، مهدی ترابی و احسان پهلوان باشد. از این جمع به نظر می‌رسد مشکلی برای تمدید قرارداد رضاییان و پهلوان نباشد، اما چالش اصلی مربوط به سرلک است. سرلک از چند تیم قطری پیشنهاد خوبی دریافت کرده که خیلی بعید است با پیشنهاد تمدید قرارداد پرسپولیس موافقت کند. البته در‌نهایت تصمیم‌گیرنده سرلک است و ممکن است که راضی به تمدید قرارداد با پرسپولیس شود.

تسویه فصل قبل، شرط ترابی برای تمدید

این‌روز‌ها درباره مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس، صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود. این بازیکن تا پایان فصل با سرخ‌پوشان قرارداد دارد و طبیعی است که هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، گمانه‌زنی‌ها درباره این بازیکن بیشتر می‌شود. در روز‌های گذشته برخی اخبار حکایت از این داشت که ترابی از شباب‌الاهلی امارات پیشنهاد دارد که مدیران باشگاه این موضوع را تکذیب کردند.

با‌این‌حال باشگاه پرسپولیس هم بیکار ننشست و روز گذشته باز هم با این بازیکن برای تمدید قرارداد رایزنی کرد. صحبت ترابی برای تمدید قرارداد همان شرط قبلی است. او از سال گذشته مبلغی درحدود یک‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان طلب دارد و اعلام کرده است در‌صورتی‌که طلبش را بگیرد، برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره می‌آید. باشگاه هم برای پرداخت این طلب اعلام‌آمادگی کرده است، اما اینکه چه زمانی این پول فراهم شود، مشخص نیست.

آمادگی سرلک برای لژیونر‌شدن

میلاد سرلک یکی دیگر از بازیکنان سرلیست یحیی گل‌محمدی است که قرارداد او نیز در پایان لیگ بیست‌و‌یکم به پایان می‌رسد. پیش‌از‌این اخباری منتشر شد که این بازیکن پیشنهاد‌هایی از چند تیم قطری و اماراتی و یک تیم در لیگ پرتغال دریافت کرده است؛ اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که او هنوز پیشنهاد رسمی از کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس ندارد و تنها به چند آژانس نقل‌و‌انتقال بازیکن مجوز داده است تا برای انتقال او اقداماتی انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->